woensdag 13 november 2013

Vragen --> Meest gesteld.

Heeii! 

Meestgestelde vragen:




Krijgen jullie geld voor het bloggen? 
Nee nog niet, maar we willen dat wel erg graag!
En over een tijdje wel. :]]. Dus als jij nog een product hebt.
Stuur maar een mailtje en wij geven een adres enz.!

Waardoor zijn jullie begonnen met een blog?
Kika kwam op het idee. En we hadden ook al vaak filmpjes enz. gezien van goede bloggers.
En een vriendin van Fien en Kika heeft ook een blog op blogspot.

Favorite bloggers ?
Disfordazzle vinden we erg goed!

Favorite modeproduct?
Verschillend...
Sophie, Puck en Kika dragen mascara.
Fien niet. Zij houd van scrubs enzo.

Modesite?
watmaaktjemooi.nl <33.
Ik (Fien) heb er nog niks gekocht. Maar er zijn zulke leuke spulletjes.

xjees!

1 opmerking:

  1. heei Sophie, Fien, Kika en Puck,
    ik vind jullie blog echt gaaf.
    jullie zetten er zulke goede tips en leuke stukjes tekst op!!
    ik ben heel enthousiast over dit blog.
    ik ben zelf 13 jaar en hou ook heel erg van fashion.
    daarom ben ik heel blij dat er zulke meiden als jullie zijn die zulke blogs maken!
    heel erg bedankt.
    xxx annabel

    BeantwoordenVerwijderen