vrijdag 8 november 2013

Make-up --> shoplog/informatie

Hoi hoi,
Kika hier. Vandaag een soort shoplog en een stukje informatie over wat je komende dagen kan verwachten. Waar wacht ik nog op, lees gauw verder!


Ik ben vandaag met mijn moeder even mee geweest. Ze had namelijk nog wat nodig bij de 'mooi' van la prairie. Toen we bij de kassa stonden om af te rekenen, vroeg de mevrouw die ons hielp of ik wat tester cremetjes van la prairie wilde. Daar kon ik natuurlijk geen nee tegen zeggen. Dus ging die mevrouw de cremetjes. Ze had nog iets meegenomen, een parfummetje van Dior. Binnenkort zal ik een review van deze producten maken.

De informatie van de komende dagen. Wij hebben proefwerkweek dus verwacht tot aan woensdag niet te veel van ons op ons blog. Daarna ben ik bijna jarig dus, verwacht een cadeauvlog. Daarna ga ik ook nog eens naar New York met mijn vader. Verwacht daar dus ook een blog van.

Nou ik hoop dat ik jullie een beetje bij heb gebracht!
X Kika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten