zaterdag 16 november 2013

mobiel --> hoesjes

Hoi,
Ik dacht waar zou ik nu weer is over schrijven? Toen kwam ik op het idee om iets over hoesjes te schrijven. Zoek je nog een hoesje? Misschien zie je hier nog een leuk hoesje tussen!

 
Deze schattige hoesjes vind ik zo lief! 



Een hoesje met een print is lekker simpel maar wel gaaf!

Dieren hoesjes. Onwijs coole hoesjes. Er zijn nog veel meer dieren: kuikentje, beertje, bij, zebra & schildpad. Ook heb je hoesjes met een gans of een kat achterop!
 
Deze hoesjes vind ik zelf heel gaaf met dat sap/ijs dat naar beneden drupt!




hoesjes met eten zijn best wel leuk. Vooral het Skittles hoesje. Ook heb je nog het hoesje met NUTELLA! super gaaf

Hoesjes met studs vind ik super leuk. Zelf wil ik er ook eentje hebben!

Deze hoesjes vond ik zo cool dat ik er zelf eentje heb gekocht: de roze! Een heel fijn hoesje.


Ik hoop dat je een leuk hoesje hebt gevonden!
dikke kusiesss van mij,
Puck

PS: volg ons op
Twitter: @dreamsxfashion
Instagram: dreamsaboutfashionxblogspot

Geen opmerkingen:

Een reactie posten