woensdag 13 november 2013

broeken --> broeken met print

Hello!
Bij ons is vandaag de toetsweek afgelopen dus ik dacht: Laat ik maar wat gaan schrijven!
Ik heb gekozen voor broeken met print.

Hoe je je broek met print het beste kunt dragen, is afhankelijk van de look waarvoor je wilt gaan. Ga je naar een feestje? Combineer je broek dan met print met een effen shirt, een leren jack en simpele, zwarte hakken. Ga je voor een wat meer dagelijkse look? Combineer je broek met print dan met een paar All Stars, een T-shirt in een felle kleur of met een opvallende tekst en wat armbanden. Wil je je look het liefst wat rustiger houden, zorg dan dat je je broeken met print vooral met donkere kleuren combineert. Het helpt ook om niet meer dan vier verschillende kleuren in je outfit te gebruiken, en om kleuren uit je broek met print terug te laten komen in je bovenkleding. Broeken met print passen bij elke stijl, of dit nu leggings, jeans of andere broeken zijn. Er zijn heel veel variaties wat de prints betreft: zo hebben we de overbekende luipaardprints, maar ook de grafische prints, paisley, bloemetjesprints, streepjes en barokprints.

Alles is mogelijk met broeken met prints, of je nu een chique, dagelijkse, stoere, sportieve of juist een opvallende look leuk vindt. We raden je vooral aan om er lekker mee te experimenteren. Ten slotte doen ze dat op de catwalk ook!

Nou ik hoop dat je het leuk vond!  
dikke kusjes en knuffels van mij
Puck

Geen opmerkingen:

Een reactie posten