vrijdag 8 november 2013

Herfstserie Fall in love --> #2. Music, books and movies.

Hooiii,
Vandaag een blog wat ik nu leuke boeken, liedjes en films vind. Veel leesplezier!





Momenteel ben ik qua boeken erg fan van 'The Hunger Games'. Ik ben nog niet heel ver maar vind het een geweldig leuk boek! Ik lees dit op een 'Kobo' e-reader en vind het heel fijn. Het leest heel gemakkelijk.

Qua liedjes vind ik van Niels Geusebroek, 'Take your time girl' een heel mooi nummer. Ik ben fan van One Direction & Olly Murs, dus vind ik die liedjes ook heel leuk. Het nieuwe liedje van One Direction, 'Story of my life' vind ik echt leuk. Ook Miley Cyrus vind ik een goede zangeres.





En als laatste komen de films aan de orde. Welke film ik nog steeds echt heel leuk vind is 'She is the man'. Het is echt een comedy. Er zit dus veel humor in, en ik hou wel van films met humor erin. Het gaat over een meisje die zich meer een jongen voelt. Ze kan ontzettend goed voetbal spelen maar haar vriendje vindt dat meisjes niet kunnen voetballen. Dan maakt ze het uit met hem. Als ze thuis komt gaat haar broer stiekem weg, waar zij van weet. Als hij weg is doet ze zich voor als hem, er gebeuren allemaal grappige dingen, maar het is ook erg romantisch! Meer ga ik niet verklappen want, ik vind het echt een aanrader! Gauw kijken dus! Welke film ik graag een keer zou willen kijken is een film van 'The Hunger Games'.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Tot de volgende keer!
Kusje Kika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten