vrijdag 18 oktober 2013

Mooie teksten -->Zinnetjes

hoipipeloi! Even wat zinnentjes;

Als plan A mislukt, vergeet dan niet dat er nog 25 ander letters in het alfabet zitten

Wat je wil, kan je krijgen. Als je er maar om vraagt

Een vriend is iemand die het lied van je hart kent en die het kan zingen als jij het vergeten bent!

Ook al ben ik van glas, mij krijg je niet stuk!

Ik ben wie ik ben,
Ik ben wie je ziet.
Je ziet wat. Jij oordeelt maar.
Maar wat jij oordeelt ben ik niet!

Geloof je in liefde op het eerste gezicht, of moet ik nog eens voorbij komen lopen?

Liefde zit in een klein hoekje, jammer dat de aarde rond is.. :)

Echte vrienden zie je niet, die staan achter je! ;)

Ik ben ik. Niet goed, dan heb je pech..

Smaken verschillen, net als borsten en billen

Ik ben voor je gevallen,
Zomaar op straat,
Ik zag je ogen,
Maar de stoep te laat

Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.

Ik zal de haters overleven, andere dingen een kans geven. De rotten dingen ontwijken, en mijn doel bereiken.

Een lachend gezicht betekent niet altijd een lachend hart.

Je lieve ogen, je lieve lach, daarmee heb je mij mee betoverd vanaf de eerste dag.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heb je een probleemje? lees dan even deze lieve, leuke zinnentjes door.
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

Doedelssss x Puck

Geen opmerkingen:

Een reactie posten