zaterdag 26 oktober 2013

Hair---> Vissengraatvlecht

Heeii,
Ik ga jullie uitleggen hoe je een vissengraatvlecht maakt. Het is niet heel moeilijk. Het duurt ongeveer 7 minuten (bij mij).

Je hebt nodig:
- kam
- 2 elastiekjes
- eventueel haarlak of schuifspeltjes.

De uitleg:
Stap 1. Kam je haar tot de klitten eruit zijn.
Stap 2. Maak een staart. Je mag zelf weten hoe, ik doe vaak een zijstaart.
Stap 3. Verdeel je haar in 2 gelijke plukken.
Stap 4. Pak een heel klein plukje en vervolgens doe je dat plukje bij de andere grote pluk.
Stap 5. Dat doe je ook andersom.
Stap 6. Ga zo door tot waar je je vlecht wil hebben.
Stap 7. Lang genoeg? Een elastiekje erin en klaar. Je kan er eventueel nog wat haarlak inspuiten. Alleen dat doe ik zelf nooit. Als het nodig is kan je ook nog wat vastzetten met schuifspeltjes.
Etos --> 3.50!




En is het wat geworden? Leuk voor een feestje.
Ik hoop dat ik je geholpen heb, bedankt.

Groetjess,
Fien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten