zaterdag 14 december 2013

Tagg --> Wintertagg.

Heeii allemaal,

Ik ga vandaag de leuke en sfeervolle wintertagg doen.
Sorry dat ik er lang niet was. Maar nu ben ik er weer vol op!
Kijk snel verder naar deze superleuke tagg. Lovee, Fien.

Welk 2 beauty producten moet je in de winter hebben
 Bodybutter en zoutballen.

Welke 2 Fashion dingen moet je deze winter hebben 
 Leuke kleren, lekker warm! Voor mij veel vestjes. En lekker veel zoetigheid. :)) :P.

Welke schoenen draag je  het meest deze winter
Mijn zwarte laarsjes. <3.

Favoriete winter nagellak
Ik draag weinig nagelak, alleen als ik dan toch moest kiezen, ga ik voor zilver.

Warme chocomelk of melk
 Melk. Ik drink dat altijd. Ik vind het gewoon heel lekker. Elke ochtend, middag en avond. Chocomelk is natuurlijk ook lekker, met slagroom.

Favoriete winterkaars  
Ik heb er 2. Een kaars van de woonwinkel. Met een aardbei/denneappel achtig geurtje. En twee heerlijke geurdingetjes die je onder een kaars ofzo moet doen. Waardoor het heerlijk ruikt. Die geuren zijn superlekker. Maar dat is dus niet rechtstreeks een kaarsje. Jammer!

 


Snowboarden of skiën 
Skiën, ik skie elk jaar.  Superleuk! 

Sneeuwt het op de plek waar je woont  
Op dit moment niet, maar ik hoop dat het nog komt. Elk jaar komt het wel. Dus ik hoop het. :)

Heb je ooit een sneeuwpop gemaakt
Ja, een supergrote! Met een oude muts, een wortel en een echte bezem! Zo groot als me zusje. (8jr.)

Welke feestdagen vier je in de vakantie
Kerst, oud en nieuw, mijn verjaardag<3 en me zusjes verjaardag<3.

Favoriete kerstliedje
Last christmas. Niet heel orgineel, maar supersfeervol.

Favoriete winter snoepje
Het is geen snoepje, maar tulband. Ik ben er zo erg gek op. En spaisbrood? (hoe schrijf je dat?)

Als je 1 ding aan de Kerstman mocht vragen en je kreeg het sowieso, wat zou je dan vragen
Een mooie, sfeervolle kerst. Ik hoef geen cadeautjes om het leuk te hebben.

Heb je iets leuks gepland voor de winter?
Jaaa! We gaan naar een hotel met oud en nieuw. Naar de bios. Logeren, logeren en nog is logeren. En mijn vriendin gaat verhuizen in een supergroot huis. Daarmee ga ik ook logeren, vet gaaf!




Alvast een fijne kerstvakantie en gelukkig nieuwjaar.
Lovee, 
Fien

1 opmerking: